Ååååh va kul de va!

Jag är helt lyrisk!! Guuud va kul det var att dansa! Jag har verkligen saknat det! Vi tog en kurs som var nivån -elementary/intermediate. Vi trodde att det var passande men när vi kom in så satt det några människor där och stretchade och de såg jätteduktiga ut så vi blev lite osäkra och halvrädda att vi skulle göra bort oss totalt. Haha!! Men det gick bra ändå, jag tycker att vi passade in, förutom att alla hade gått kursen förut så de kunde ju alla uppvärmnings övningar m.m. Men vi hängde på rätt bra =). Kombinationen var jätterolig och jag kände att jag verkligen fick ut nått av det. Kuul!

Pineapple Dance Studios.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att ni gick på dansen. Ni är suveräna att hinna med mycket skoj trots jobbet. Kramar mamma pappa

2009-12-16 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0