Antalet julklappar inhandlade - inga.

Så bra gick det för mig idag när jag, Maya, Hanna och Suss skulle shoppa lite julklappar. Det började med att Maya kom hit kl 08:45 medan jag och Suss fortfarande låg och sov (i princip). Sen var vi sega som vanligt så vi kom inte iväg förrän kl 10:15. Vi gick av vid Edgware Road därifrån gick vi till Marylebone och mötte upp Hanna, därifrån styrde vi stegen mot Marylebone High St där Mayas "mamma" hade tipsat om bra butiker, men det var inget för oss kan jag säga... För tråkigt och dyrt. Därför fortsatte vi mot Oxford St istället, där köpte Maya några julklappar och jag fick lite idéer men inte hittade jag nått. Efter att vi kikade lite till så var Maya tvungen att åka och hämta sina barn från skolan. Vi andra fortsatte in i Soho och kikade i småbutiker men jag hittade INGET. Sen kom paniken krypandes in på Suss som skulle börja jobba kl 2 så hon tog bussen hem. Då gick jag och Hanna och fikade på Caffé Nero, vi satt där i två timmar och bara pratade och käkade gott. Det var mycket trevligt, jag skrattade så jag fick ont i magen.
Efter det skulle hon hem och jobba, så jag gick och kollade på lite klänningar till vårt Christmas Party på jobbet. Jag gick in på Topshop på Oxford St, det är helt galet där inne, det känns i princip som om man är i en djungel, folk blir helt galna när de ser snygga grejer till överkomliga priser. Gaaah, orkade inte vara där särskilt länge, och inte hittade jag nått som passar in för en julfest med kollegorna på Reiss heller. Tillslut åkte jag hem, tog en promenad i Hyde Park och gick hem och lagade korv med bröd och omelett (lite konstig blandning kanske, men gott var det). Nu ser jag på Vänner, härligt!! Hur har ni haft det? kram 

Vi gick förbi Svenska kyrkan på vägen till Marylebone.

Söta smågator med julbelysning.

Gaaaah va gott med godis!

Maya köpte =).

Suss ville hellre ha sin favorit - våfflan.

Round pound i Hyde Park.

Hyde Park.

I husen där borta bor jag =).

Jag köpte dock några saker till mig själv (typiskt) - ringar från Topshop.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul det är att läsa din blogg. Man blir riktigt avundsjuk när man läser hur kul du har det i London. :) Hoppas allt är bra!

Kram Emma (Q - om du inte räknade ut det själv. ;))

2009-12-15 @ 11:16:29
URL: http://phobiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0