Bara 7 dagar kvar.

Nu ska jag snart bege mig mot min närmsta tunnelbanestation och ta tåget till Covent Garden. Sen ska jag jobba i 10 timmar och sen ska jag halvdöd och med värkande fötter dra mig hemåt igen. Rolig dag va? ;) Nä men det är inte så himla kul att bara jobba hela tiden... Speciellt inte när verkligen hela dagen går åt till det. Jag går normalt sett upp 08:45 och stressar runt här hemma, springer till tunnelbanan, jobbar och tar mig hem, jag är hemma kl 20:30 vanligtvis. Heeeela dagen går åt utan att jag hinner göra eller tänka på nått annat. Så vill jag inte att mitt liv ska vara egentligen. Men jag försöker ha hopp för om 7 dagar kommer mina päron hit!!!!! Längtar!! Då ska jag vara ledig i tre dagar så att jag bara kan umgås med dem och visa dem London. Kuuuul!

Ikväll när jag kommer hem blir det nog bara att slappa för jag ska upp kl 06:45 imorrn för jag börjar jobba 8:15. Men på lördag får vi se om det kanske blir utgång efter jobbet. På söndag efter jobbet är det i alla fall spikat att jag, Suss, Maya och Hanna ska ha "Sunes Jul" maraton. Vi ska baka chokladbollar och käka en massa annat onyttigt. Låter inte det trevligt ändå??

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nu är det bara sju dagar kvar, det ska bli jättekul att komma till dig och London. Kan du höra av dig efter jobbet på lördag så att du kan hjälpa oss att checka in. Ja det blir mycket jobb, men läser man din blogg så ser man allt att ni gör mycket annat också. Här är allt bra! Många kramar mamma och pappa.

2009-12-11 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0