Notting Hill.

Nu har vi precis kommit hem från Portobello Road i Notting Hill. Vi tog oss en liten promenad dit och kikade i affärer. Vi fikade oxå på Caffé Nero som enligt mig är den bästa kedjan (om man jämför med t.ex. Starbucks m.fl.). Nu gör vi mat, Suss gör panerad fisk med kokt potatis och jag gör panerad kyckling med ris. Det ska bli supergott!!! Kl 6 ska vi dansa på Pineapple. Jazz ska de bli. Jag längtar!!! Det var så länge sedan.
Imorrn blir det att jobba 8:45-19:00 och efter det blir det utgång till Arts Club i Notting Hill med Suss och Maya och kanske Hanna oxå, härligt att det är så nära att man kan gå dit och hem =). Ska bli askul! Det är sista onsdagen innan Maya åker hem till Sverige för att fira jul så vi måste passa på att festa loss ordentligt :).

På tal om dans och Hanna så har vi kollat upp ett ställe där man kan ta Lindy Hop kurser och sen efteråt har de tre timmars socialdans :). Vi vill verkligen gå men problemet är bara det att vi ju måste gå olika nivåer för Hanna är ju nybörjare och det är inte jag, och jag vill inte gå en nybörjarkurs där de står och säger: baksteeeeg, trippelsteg, gå, gå, triiippelsteg. Jag orkar inte med det, vill ju få ut nått av kursen oxå, men på samma gång vill jag ju gå med Hanna... Jaja, vi får se. Ska tvinga Suss att gå med mig på en mer avancerad kurs. Vi kan ju ta en snabbkurs här hemma i rummet innan så ska hon nog hänga med ;). hihi!

Nu ska vi äta. Hoppas ni får en fin dag! Bara tre dagar kvar tills jag träffar mina päron nu =).
Kram


Tog lite random bilder på vägen hem från Portobello Road.

Kommentarer
Postat av: banana

Men Ida-Pida, jag kör på nybörjargrejen med alla mycket nogranna genomgångar av alla steg, du kör p avancerad och sen på socialdansen gör jag bort mig totalt och du glänser som en stjärna : ) Asbra!

2009-12-15 @ 20:36:16
URL: http://hannaslon
Postat av: Mamma

Vi jublar! Skrev du kokt potatis! Den första på två månader. Kul att ni ska dansa i kväll. Vi har jobbat och varit en sväng till Uddevalla och bl.a. köpt fotriktiga skor som vi ska vandra omkring i i London. Det blev visst en underlig mening. Vi ses Kramar mamma och pappa. OBS kommer ni på något mer som vi ska ta med så hör av er. Får vi föra in mat i England? Puss Puss

2009-12-15 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0