Hiya!

Jag har insett att jag jobbar stöööört mycket. Typ som idag, då åker jag hemifrån kl 8:15 och kommer hem kl 20:00. Det är bara för mycket. Jag blir så trött, man har ju inget liv för man har ingen chans att göra nått annat under de dagarna.
Idag har det snöat (och regnat) i London. Det var lite mysigt att se =). Vissa på jobbet blev superglada och vissa blev inte, för när det snöar i London så stannar allt upp, transportmedlen funkar inte, skolorna stängs m.m. Så de vanliga sales assistants på jobbet (som jag) blev glada medans the managers inte blev lika glada för att de skulle förlora pengar. Men min chef säger att vi måste komma till jobbet om det så är att vi måste gå dit, det är lite väl mycket tycker jag, men jaja, vad kan man göra? Inget!

Ikväll ska vi gå ut, Arts Club as usual ;). Det ska bli kul! Imorrn och på fredag har jag efterlängtade sovmorgnar!!! Jag är så glad. Jag kan knappt bärga mig, vill bara sova nu. Mitt huvud är så tungt att jag har ont i det. Jag kan knappt fatta att jag kommer kunna sova så länge jag vill, har nästan inte gjort det sen vi kom till London. När vi bodde på hostel gick vi upp tidigt för att söka jobb och nu går jag (inte Suss, oftast) upp tidigt för att gå till jobbet. Och om två dagar kommer päronen(!!!!!!!!!!!!!!). Iiiiiiii! Det ska bli så kul! Vad ska ni hitta på då?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0