Independent.

Idag är det exakt 2 månader sedan jag träffade mina föräldrar senast. Vi pratar ju ofta i telefonen och så men det klart att jag saknar dem lite. Jag är ju inte direkt van vid att klara mig helt själv men det går faktiskt väldigt bra, jag känner att jag fixar det här fint. Jag har vuxit typ såhäääär mycket under de senaste 60 dagarna. Vilket är riktigt mycket ;). hihi! Att bara åka till ett annat land utan jobb eller lägenhet och vara tvingad att fixa det själv har verkligen stärkt mig och jag känner att jag kan klara det mesta. Detta kommer vara så bra för mig i framtiden och är en riktigt lärorik tid för mig nu. Jag är väldigt nöjd att jag åkte, för jag har askul, trots att jag självklart saknar alla där hemma, men när vi är mätta på äventyren här så kommer vi ju hem igen, och det kanske blir en liten minitripp hem och hälsar på i februari eller nått, om jag får ledigt från jobbet osv. Kan inte garantera det, men det skulle vara väldigt kul.
Sen får vi se vad nästa äventyr blir... hmm... Frankrike, Cypern, USA, Australien eller Nya Zeeland?? Eller kanske plugga..? Jaja det återstår att se, nu ska jag fortsätta att leva mitt äventyr här i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0