It´s raining cats and dogs.

Hej! Förlåt för skitdålig uppdatering. Har helt enkelt inte orkat, det är min enda förklaring. Jag jobbar så stört mycket att jag inte orkar göra något annat än äta och vila när jag kommer hem. Kroppen värker och huvudet är riktigt tungt. Plus att det regnar här i London nu, det som har varit så fint väder i flera dagar nu. Jaja, nog med klag, nu tänkte jag lägga upp lite bilder från när mina päron var här och från vår julfest på jobbet.

Förresten så kommer Susannas syster Frida hit ikväll, hon ska stanna över nyår. Det ska bli kul! Inte för att jag kommer hinna umgås med dem så mycket för jag jobbar ju hela tiden (Suss ska vara ledig i 5 dagar) men ändå. Dessutom så har paret som vi bor ihop med några kompisar här över nyår, vi är 9 pers i en liten lägenhet med EN toa och ett minimalt kök. Vet inte riktigt hur det ska gå, jag kommer bli så stressad och irriterad när jag ska till jobbet på morgonen, gaaah! Nää, det går nog bra :).

Här kommer bilderna:

Suss, jag och Hanna på Ministry of Sound =).


Harrods.


Mamma och pappa framför en arch vid Hyde Park Corner. :) Fina de är =).


Buckingham Palace.


Mamma och pappa i Camden. Smile ;).



Jag tror jag tar och gör ett eget inlägg med bilder från julfesten för det är ganska många ;). That´s coming up!

Kommentarer
Postat av: mamma

Här hemma är det ca 10 minusgrader och mycket snö. Vi har åkt skidor på Stale i tre dagar, underbart! Idag ringde Sonja och sa: Lakrits springer på er väg. Vajern hade gått av och han hade tagit en promenad på egen hand. Torgny har fixat en lina till honom. Det var fina bilder från vårt besök och från er företagsfest. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Bohusläningen, denna utblick mot yttervärlden! Kramar mamma och pappa

2009-12-29 @ 22:36:34
Postat av: Morbror Steve!!!!!!

Hej Ida!

Kul att se bilder från stan också......!Även om motiven är av skilda kvaliteer.Det såg ut som du hade ett par smutsfläckar på linsen på vissa bilder.Här hemma är det svinkallt.Vi har just nu

-18 grader.Imorgon skall våra Hedekasiska(?)vänner komma på besök för infirande av det nya året.Du får ha ett riktigt gott nytt år och vi får hoppas att allt ordnar sig till det bästa för dig med jobb o.dyl.

Harebra!

Steve.

Ps.För övrigt inget nytt på denna sidan Nordsjön.D.s

2009-12-30 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0