Jag ser det snöar.

Om exakt ett dygn är mina föräldrar i London =). Det ska bli sååå kul att träffa dem.
Imorgon jobbar jag 12-20:00, vilket inte är en så jättelång dag i alla fall, det ska bli skönt. Sen är jag ledig i 3 hela dagar då jag bara ska umgås med mina päron och visa dem London. Kuuul!

Det snöar över London just nu, vilket engelsmännen är ganska överraskade över. Det brukar normalt sett aldrig göra det i december, men det är ju mysigt. Snön lägger sig dock inte, men det kommer stora flingor, jag får nog ta på mig en mössa imorgon =). Nu ska jag gå och sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hejsan!

Har vart över och talat med päronen dina ikväll-mycket trevligt!

Tänkte tipsa om World food Cafe i Covent Garden, om du inte redan varit där så har dem sjuuukt god mat=) Fast kanske inte så juligt iof...

Hoppas ni får en riktigt trevlig jul- den lär ju bli bra mycket lugnare än vanligt när ni inte ska ränna runt till hela släkten

2009-12-18 @ 01:10:00
Postat av: Lisbeth o tobbe

Hej

Ha nu gosiga dagar med mamma och pappa. visa dem London. Var om dem igår kväll, bara pappa var uppe.

Vi hade varit med Farmor pch Farfar på bingo i Brastad. Snöade och blåste jättemycket.

Hoppas ni får en trevlif julhelg tillsammans.

Juliga kramar från oss på Dåveland.

2009-12-18 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0