Klart!

Vad tycks?

Charmigt va? ;)



Kommentarer
Postat av: Majvor Andersson

Frisyren ser kanon ut. Kom precis hem från dina föräldrar, fick åka hem tidigt för jag ska jobba till möran, Åke jobbar i natt. Det var lika mysigt och gott som vanligt. Kikar på hur vädret är i London ser ut som det vädret skulle passa mig bättre än det vi har här, nu är det bara -17 igår när jag kom från jobbet var det -21. Det är ju väldigt vackert med snö på alla träd men det kunde ju vara lite varmare. Nu är det bara 5 min kvar till att du får fira in det nya året, hoppas du har kul. Gott Nytt År! Kram Majvor

2010-01-01 @ 00:57:27
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: mamma

Päronen tycker att du är jättefin i håret. Gott nytt år! Kramar mamma och pappa

2010-01-01 @ 01:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0