Kuuuul!!!

Nu har jag precis bokat flygbiljetter till mamma och pappa, de kommer hit om 17 dagar =). Jag längtar redan!! Det ska bli så kul att visa dem London, och att få träffa dem såklart. Är i stort behov av mamma och pappa kramar!!!!
Jobbet idag gick ok, lite jobbigt med en värkande hand, men det gick bra ändå. Just nu käkar jag och Suss marabou Schweizer nöt som Lisa tog med, mums! Ska gå och lägga mig snart, ska upp och jobba tidigt imorrn med. Kul att ni kommenterar, fortsätt med det! Godnatt! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi längtar efter dig och London. Idag har vi varit i staden och klippt oss och köpt en London karta. Ska vi gå på någon musikal eller något ( vi betalar)? Skriv en lista på sådant som du och Susanna vill ha. Kan du kolla hotell? Ha det bra! Många kramar mamma och pappa

2009-12-02 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0