Lisas helg.

Nu har Lisa åkt hem, Susanna har gått till jobbet och jag ska snart oxå åka till jobbet. Helgen har varit väldigt lyckad, förutom en värkande handled då. Suss jobbade lör, sön men igår var hon med oss hela dagen. Jag har ju varit sjukskriven från jobbet några dagar. Vi har hunnit med en massa roliga saker, bl.a. marknaden på Portobello Road i Notting Hill (från filmen ni vet), shopping på Westfield, utgång, Harrods, julmarknad i Hyde Park, filmkväll med tjejerna (jag, Suss, Lisa, Maya och Hanna), PRIMARK (fast jag orkade inte gå med in i kaoset med armen och allt, men Lisa shoppade loss en del), lunch på Spaghetti House, shopping i Covent Garden, middag på Chiquito - mexikanskt, lovely!! Det har varit en mycket trevlig helg!


Bild från i torsdags med Maya och barnen i Parken - vi matade fåglarna.

Portobello Road.

På Westfield har de ett stort isslott där man kan gå in till tomten och önska sig något fint =).

Utgång är kul!

Jag och Lisa fikade loss rejält på chokladen ;).

Hyde Parks "Winter Wonderland".

Rolig älg som snackade loss :).

Det regnade - men vi var glada ändå =).

Riktigt glada - jag, Lisa, Hanna.

Mys!

Marknad.

I Covent Garden igår =).

Choklad är gott!

Mycket söta saker finns det att kika på :).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att helgen har varit så lyckad! Ni verkar att gilla choklad! I morse när jag kom ut var det frost och klart och fullmåne, tjusigt. Torgnys bil som jag skulle ha idag var nerisad och Torgny fick komma hem för jag fick inte upp låset, därefter tog det en bra stund att skrapa ren den från is på rutorna, men det var det värt för idag har vi sett ett ljusfenomen på himlen SOLEN! Jag har jobbat som vanligt, varit på medarbetarsamtal hos Louise och blivit vaccinerad mot svininfluensa. Torgny har jobbat och varit hos Åke med Toyotan. Allt bra! Kramar mamma och pappa

2009-12-01 @ 20:55:20
Postat av: Anonym

Gud va jag längtar tillbaka nu.. Hade verkligen jätte kul! saknar er..

2009-12-01 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0