Lycklig!

Jag är ledig idag. Wiiiiiiiiiiiihooooooooo!! Skönt det känns!
Har precis käkat mjölk och flingor, snart ska jag gå till banken för det har blivit en massa krångel med min lön m.m. Kl 14:30 ska jag träffa Emma Johansson vid Oxford Circus, vi ska ta en fika nu när hon oxå flyttat hit =). Kul, snart bor alla jag känner här ;). haha! Kanske inte, men många =).
Efter det ska jag och Suss hänga lite, vi träffas ju knappt trots att vi bor tillsammans, jag jobbar ju hela tiden och när jag nån gång inte jobbar så jobbar hon... Typiskt!

Imorrn ska jag, Maya och Hanna shoppa lite julklappar, kul!! Detta blir på förmiddagen för de måste hem och ta hand om sina barn sen. Mysigt ska de bli! 

Pratade precis med Hanna på facebook chatten och vi bestämde att vi skulle ha ett Sunes Jul maraton (hon har med sig den ;)). Maya och Suss ska oxå vara med såklart och så ska vi käka pepparkakor, choklad och popcorn och bara mysa rejält! Härligt! Längtar!!!

Nu ska jag dra! Hoppas ni får en fin dag!! Kram


Kommentarer
Postat av: PernillaPP

MMMM , pepparkakor!!! :D

2009-12-08 @ 15:20:11
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0