Mys på hög nivå!!

Hahaha!! Nu har jag precis skrattat så att jag har ont i magen. Tjejerna kom hit, vi bakade chokladbollar, käkade chips, chokladbollar, digestivekex, choklad m.m. Underbart!!! Och "Sunes Jul" då, shiiiit va rolig den är!! Den är ju hundra ggr roligare nu än den var när man var liten, jag skrattade allvarligt asmycket i varje avsnitt. Superkul!!!
När familjen kommer bort inne i varuhuset, eller när Rudolf har snöbollskrig med grannkärringen, härlig komedi det ;). haha!!
Vi har allt kul tillsammans, vi fyra. Kommer lite bilder på tisdag (kanske) för då är jag äntligen ledig... Är trött!!!
Förresten, på tisdag ska kanske jag och Susanna gå och dansa på Pineapple, äntligen!!! Det ska bli jättekul!!
Nä nu ska jag gå och sova. Sov så gott!! Kram

Btw, servade en kund tillsammans med Danielle i förra veckan (eller förrförra) och nu fick jag reda på att det var Penelope Cruz syster(!!!!!!!!!!!!!). De var aslika men jag trodde inte att det var Monica Cruz liksom. Coolt eller vad?? (De hade sett att det var hon på hennes kort när hon betalade för grejerna). Häftigt!!!

Vad tycker ni? Är hon och Penelope lika?

Kommentarer
Postat av: mamma

Pappa är rejält förkyld med feber fortfarande men eftersom han är oumbärlig så har han naturligtvis varit på jobbet. Vi åkte pulka och stjärtlapp i skolan för det har kommit några snökorn, det var riktigt roligt. Nu ska jag åka på avslutningen i gymnastiken. Vi ses! Kramar mamma och pappa

2009-12-14 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0