Mysigt!

Nu sitter jag och Suss hos Maya, vi ska se på Harry Potter och Halvblodsprinsen =). Snart kommer Hanna oxå!
Snabb uppdatering.
Igår var vi och shoppade Christmas Party klänning till mig som jag skulle ha på vår julfest på jobbet. Hittade en supersnygg på Topshop =). Glad*!
Efter det åkte vi till Camden och kollade på marknaden, mamma och pappa tyckte att det var jättekul! När vi kom till alla matstånden utbriste pappa: "Nämen, det här var ju en riktig upplevelse". Typiskt honom!
På kvällen var jag på julfesten, det var supertrevligt! Bilder kommer!!

Idag har jag, Suss och mamma och pappa köpt julklappar hela dagen, på Oxford Street och Westfield. Fina grejer hittade vi ;). Och så har vi käkat på ett kinesiskt ställe och fikat på Caffe Nero. Myspys!
Nu ska vi kolla på filmen. Bilder kommer =).
Kram

Kommentarer
Postat av: Majvor Andersson

Hej Ida! Så duktig du är som skriver så mycke, är inne och läser varje dag med spänning om vad ni hittar på. Hur går det i snökaoset? Vi har faktiskt snö här oxå, när var det en vit jul senast? Förstår att det är liv och rörelse i London, för mig räckte det med att åka till Torp igår. Det svåraste var att parkera bilen. Sen var det att promenera. Hälsa dina "päron" och tacka för sms:et. Ha nu en riktig God Jul alla samman.

2009-12-23 @ 11:50:08
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Maria

God Jul! Hoppas ni får en riktigt trevlig jul i London.Nu har vi haft jul med Mikaels familj och det har varit jätte-mysigt.Snart skall vi åka iväg till Bosse och Eva-Lena.

Julkramar från Maria o. Ingemar

2009-12-24 @ 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0