Päronen har anlänt =).

Nu har mina päron äntligen anlänt. Efter många om och men kom de fram 6:30 imorse, 7 och en halv timme efter utsatt tid. Jag skulle ha hämtat dem på Liverpool Street station kl 23 igårkväll. Men eftersom britterna är så dåliga på att hantera snö så var planet som skulle lyfta från Stansted JÄTTEförsenat vilket resulterade i att de aldrig kom iväg från Säve. De fick då bussas till Landvetter och när de kom till Stansted tog de äntligen bussen till Marble Arch och taxi hem till oss. Jag hämtade dem nere vid vår port kl 6:30. Idag har vi gjort massa saker, vart på Harrods, Buckingham Palace, Portobello Road och shoppat på Regents st och Carnaby St. Det har varit trevligt! Nu ska vi äta tacos. Gott!!!!! Vi (jag och Suss) har längtat efter det så himla mycket. Kommer kanske inte bli lika mycket bloggning nu när de är här, men det får ni stå ut med =). Hoppas ni har det bra där hemma! Kram

Kommentarer
Postat av: Charlie

O shit!

Fick de sitta hela natten på Landvetter el fick de ta in på ett hotellrum?? Stackarna... Vi försökte kolla om allt var i tid- men se, det var ju Ryanair vi undersökte... Mindre informativ sida får man leta efter!

Hur som helst, här hemma går det bra- Lucky boy mår bättre, han haltar en aning mindre och idag vågade jag gå ner med honom till bäcken- han ville så gärna! Igår glömde jag dock stänga dörren in till ditt rum, när jag kom tillbaka mötte han mig i din dörröppning...Han hade gjort sig bekväm i sängen! Och förmodligen legat o slickat tassarna, även om jag för ett ögonblick trodde att han kissat i sängen(!), så jag fick ta och byta sängkläder=). Nu stänger jag din dörr så fort jag går... Hälsa päronen!

2009-12-20 @ 15:52:57
Postat av: Anonym

oj stackars dina föräldrar. men är glad att de inte hände mig för tror inte ja hade fixat de alldeles själv..

2009-12-22 @ 08:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0