Pineapple.

Jag är helt slut. Orkade inte ens laga någon mat när jag kom hem, slängde bara in en pizza i ugnen. Nu sitter jag och kollar på tv, men jag somnar nog snart. Jobbet idag gick bra trots att det var en fruktansvärt lång dag, men imorrn är jag äntligen ledig, can't wait!!! Det ska bli så stört underbart att vara ledig imorrn =). Något annat roligt är att Suss faktiskt är ledig imorrn oxå så vi ska gå och dansa(!!) på Pineapple Dance Studios. Wiiieee!! De ska bli så kul!! Här kommer lite bilder som jag och Suss tog igår när tjejerna hade gått hem. Vi hittade en massa roliga inställningar på den så vi töntade oss lite. Enjoy!







 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lika snygga som vanligt ser ja =D

2009-12-15 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0