Spray.

Nu har precis tjejerna dragit till Arts Club, jag skulle ju oxå ha följt med egentligen men jag känner att jag inte orkar och när jag känner så så blir det oftast inte kul att gå. Därför har jag bestämt mig för att stanna hemma ikväll, bara ta det lugnt och se på en film eller nått. Frågan är bara vilken, det står mellan Twilight (för att det var så länge sen och för att den är så bra), Notting Hill (av samma anledning som förra + att den är en klassiker som är extra rolig att se när vi nu bor 5 minuters promenad från Notting Hill) och Grinchen (för att Suss alltid tjatar om hur bra den är och för att jag försöker skapa så mycket julkänsla som möjligt :)). Vilken tycker ni?

Förresten, var det inte lite kul att Maya skrev ett litet gästinlägg här förut?? Hon har ingen egen blogg så det blev hennes premiär blogginlägg här på min blogg =). Hon är för skön den tjejen =). Hon har fått dille på SVT Play, hon kollar på Playa del Sol, Skavlan och Robins konstant och tjötar om det stup i kvarten. Precis innan de skulle gå kämpade hon i typ 45 min med att försöka hitta ett Robins program där en komiker härmade Anna Anka så sjukt bra. När hon väl hittade det var det ju askul men det tog ett tag ;). haha!!
Btw så har hon bestämt sig för att hon ska gifta sig med Robin (från progrannet alltså ;)), hon diggar han så j*vla mycket att hon allvarligt funderar på att maila honom, hahahahaha!! Jag tycker det är jättekul och hejar på henne så mycket som möjligt =). Hihi! Nu ska jag gå och ta bort mitt smink och klippa tånaglarna (om ni vill veta), haha!!
God natt!

Så här ser det ut på den lilla hyllan framför vår smutsiga spegel i och
med att Suss förgiftar sitt hår med spray varje dag: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0