Uppdatering =).

Hejsan svejsan!! Nu var det riktigt länge sedan jag bloggade men det beror ju på att jag ville tillbringa så mycket tid som möjligt med mina söta föräldrar. De åkte hem imorse men vi har allt hunnit gjort riktigt mycket ändå =). För att det inte ska bli allt för långrandigt och jobbigt att läsa så kör jag en kort update.

* Vi har shoppat - både på Oxford Street och Westfield m.m.
* Varit i Camden och kollat på marknaden.
* Kollat på turistgrejer - Buckingham Palace, Piccadilly Circus m.m.
* Vi har ätit stört mycket, de har skämt bort oss riktigt mycket!
* Vi har kollat på musikalen "Mamma Mia", grymt braaaaaaaaaa!!! Jag och Suss var helt övertygade om att vi ville bli musikalartister efter det =)!
* Käkat ännu mer.
* Tillbringat någon timme eller två av juldagen på St Marys Hospital (det var tredje gången jag var där på 5 veckor). Jag har fått öroninflammation. Jobbigt!
* Öppnat paket. Från er där hemma fick jag nästan bara svenskt godis, har en enorm hög här. Tack!
* Lekt ordlekar m.m.

Bilder kommer inom kort. 



Kommentarer
Postat av: faster lena

Hur e det med dej nu ? Här är det jätte mycket snö och 5 minus grader .Ha ett gott slut och ett gott nytt år . Linnea och Elin och Arne hälsar

2009-12-26 @ 22:15:18
Postat av: mamma

Ida och Susanna! Tusen tack för senast! We had a really good time! Du hade ju lite arbete i början med att lära oss den engelska artigheten, så när Torgny stötte till en man på Säve sa han genast: excuse me. Tänk att få bo i ett engelskt hem och få en egen guide och handla på rea på Reiss. Hemresan gick planenligt men vi slappnade inte av förrän vi kände svensk mark under fötterna på Säve. Gösta hämtade oss och Lisbeth bjöd på middag, Charlotte hade passat Lakrits och Ronny H. skottat snö både med traktor och för hand, vilka goa´grannar. Idag har Torgny jagat, jag åkt skidor och sedan har vi varit hos AnnBritt och Bert på god middag. Kramar mamma och pappa

2009-12-27 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0