Vi!

Hittade lite bilder på Suss dator på saker som vi har gjort tillsammans. Tänkte att jag kunde lägga ut några här:

I skolan.


Vi har dansat enormt mycket tillsammans =).


I kön utanför Globen i väntan på Coldplay konsert förra hösten :).


Vi har festat.


Alanya med klassen i maj.


Balen, här med PP oxå =).


STUDENTEN!!!


Poser och middagar har det blivit många :). Här på Suss och Lisas 19års mys i sommarstugan i Lysekil.


Lisa, jag och Suss.


Tunisien i aug/sep ;).


Pose på vår balkong.


På promenix.


Med våra andra babes =). (Fattas några dock).


Och med några andra av våra babes :).


Och bara totalt flippat ur =).


Detta är bara en bråkdel av allt vi gjort men det är redan mycket.

Vi har redan varit med om många äventyr, just nu lever vi ett och jag är övertygad om att det kommer bli många fler =). Vi har allt bra kul vi.

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

haha, jag har aldrig sett den balbilden. vilka snyggingar :D

2009-12-17 @ 19:47:26
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Susanna

jaa tänl så mycket vi vart med om!! Underbart! Och mycket mer ska det bli hihi!:D

2009-12-19 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0