Ännu en dag.

Igår fick man då reda på att man måste jobba ännu en dag p.g.a. att en tjej på jobbet inte kan komma tillbaka än för att hon har för ont i knät. Så jag gör nu min åttonde dag i sträck och en sak kan jag säga: min kropp och mitt huvud pallar inte mer. Jag har ont överallt och stupar i säng direkt jag kommer hem. Mitt jobb har blivit mitt liv och jag hatar det. Min chef har sagt att istället får jag ledigt på torsdag så då får jag tre dagar i rad men jag vågar inte tro på att det är sant för han kommer ju hela tiden och lägger på mer tider. Men gör han det idag så säger jag: NEJ! För nu orkar jag inte mer. Vet faktiskt inte ens hur jag ska orka idag. Vi får se hur det går... Jag kanske bloggar ikväll och berättar hur det blev. Hoppas ni får en fin dag i alla fall! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är tuffa tider för dig. Hoppas att det gick bra idag. Här händer inte så mycket mer än att vi jobbar. Jag ska baka lite bröd och så ska jag nog sitta här vid datorn och skriva något som de kallar "pedagogisk utredning" om ett barn. Det brukar ta några timmar, men jag får väl börja idag. Vi hörs kramar mamma och pappa

2009-11-17 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0