Seg.

Hejsansvejsan! Nu har vi äntligen vaknat här borta på ön ;). hihi!
Gårkvällen var trevlig, vi var hemma hos några kompisar till Alex först och sen drog vi till en pub en sväng.
Maya var utklädd till hårdrockare, Suss var katt och jag var en halvdan cowgirl ;). haha!!
Idag ska vi nog bara ha slappdag och vila ut efter helgens bravader ;).

Här kommer lite bilder från både fredag och lördag:

Jag och Suss innan festen i fredags.

Det var en tävling där man skulle göra mumier, haha! Så här fin var vår mumie Davinia.

Björnen festade loss, haha!

Här har vi min utstysel för lördagen.

Maya och Suss i taxin =).

Jag i taxin :).

Michael och Carlos. =)

Susanna och Ross (jag vet han har samma namn som han i Friends!!!!! haha!)
Katten och Harry Potter =).

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni var riktigt fina när ni hade klätt ut er! Kul att ni hittar på så mycket roligt. Det verkar som om ni snabbt har skaffat en umgängeskrets. Vi hade maggan och ronny, stefan och margret här i går kväll. Vi åt bl.a. hummer. Trevligt! Idag har pappa varit på jakt och sedan har han hjälpt Lilian o bror med lite griskött. Jag har planerat, cyklat, gymmat och varit hos lilian o bror. Tobbe och Lisbeth var där. de frågade efter dig så nu får vi se om de kollar på din blogg. På Tisdag fyller Elin 15 år så då ska vi på kalas. Det är råkallt här idag cirka 5 grader och blåsigt. I morgon ska det bli regn, kass när jag ska till skogen med klassen. Allt är bra. Många kramar mamma och pappa

2009-11-01 @ 18:40:04
Postat av: Ida

Tack mami! Ja, det är roligt. Ja det får de allt ta och göra, gav du dem adressen eller? Herregud, fyller hon 15 år nu? Det gör hon ju, shit vad stor hon blir, fattar inte hur fort tiden går... Hjälp!

Hälsa henne så jättemycket från mig!

Oj va kallt!! Här är det ganska varmt för att vara november faktiskt, kanske 14 grader eller nått... Va jobbigt, men det går nog bra ändå! Kramkram

2009-11-01 @ 21:19:34
URL: http://idainlodnon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va roligt :D

2009-11-03 @ 13:03:10
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0