...

Förlåt att uppdateringen är så dålig men jag har inte så jättemycket kul att berätta eller några roliga bilder att lägga upp. Dessutom orkar jag inte uppdatera för jag är helt slut, känner mig sjuk, orkar inte jobba mer. Jag har några bilder från igår men de får ni se någon annan dag. Gårkvällen blev tyvärr ganska så misslyckad, eller inte misslyckad men bara inte som jag hade tänkt mig... Vi hörde aldrig av Mayas kompis så vi åkte till The Fabric själva, men när vi väl kom dit så var det typ en kilometers kö och utan den franska tjejen så kunde vi ju inte komma in på gästlistan, så vi gick och satte oss på en pub istället, sen skulle vi åka till Soho (klockan var kanske 1:30) med buss, men när vi stod på Kings Cross och skulle byta buss så kände jag att jag inte skulle klara av att jobba idag om jag fortsatte festa så jag tog bussen hem och Suss och Maya fortsatte. Jag kom väl i säng vid 2:30 och sen gick jag upp 7:45 och åkte till jobbet, sen jobbade jag tio timmar och nu sitter jag här och är helt slut, ska nog gå och lägga mig snart, ska bara kolla klart på Vänner =). Ha de! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Det är väldigt kul att följa dig på dina upplevelser i London. Det var ju kul att ni fick jobb även om det värkar slitsamt. Men du lär dig nog massor. Hoppas du orkar kämpa vidare och att det kommer att gå bättre o. bättre. Här hemma är det tråkigt höstväder. Men vi var på trevligt kalas hos Lisbet o. Gösta igår så det finns hopp.

Kram maria

2009-11-15 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0