Fort.

Nu sitter jag och äter frukost, ska strax klä på mig, sminka mig och försöka städa undan lite här på rummet. Snart ska jag möta Alexandra utanför Bayswater station så att hon kan lämna lite av sina grejer här =) och få en nyckel m.m. Hoppas hon hinner innan jag måste åka till jobbet! Hon skulle ha varit här snart egentligen men hennes buss blev försenad p.g.a. en bilolycka, vilket resulterade i att hon missade tåget hon skulle tagit. Detta är alltså Alex från vår gamla klass. Hon jobbar som au pair utanför London men ska komma och hälsa på mig, Suss och Maya i London idag och imorrn. Tyvärr så jobbar både jag och Suss de dagarna men vi får väl träffas på kvällen allihop. Kul! Vi tänkte väl se på film eller göra nått annat mysigt ikväll. Sen ska Alex försöka knö sig ner i vår lilla soffa med en medhavd filt, kanske inte det mest bekväma, men vi får se hur det går. Annars får hon väl knö sig ner mellan oss och sova ;). Hoppas ni har det bra där hemma! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att Alexandra kommer. Vi gör väl inte så mycket annat än jobbar. Marielle och Andreas blev sexa och Emma och Rickard 14 i Boogie woogie i världscupen i Slovakien. Maria har hittat dig på bloggen. Igår åt vi fransk omelett med trattkantareller som pappa hade gjort. Det kan ju du också laga! Det är ledsamt att Steve skriver så nedsättande om mig. Om sanningen ska fram så var det så att han satte fram några brända kanter av något som skulle föreställa paj till sin lilla tunna syster efter att han själv hade glufsat i sig ett flerta portioner under eftermiddagen och lagt undan en försvarlig bit åt sig i kylskåpet. Jag hoppas verkligen att han läser detta så att han inte inbillar sig att han kan fara med osanning oemotsagd. Nu ska jag gå och stryka och titta på rapport. Kram mamma och pappa

2009-11-10 @ 19:31:32
Postat av: charlie

Hej!

Hur gar det pa jobbet? Borjar det kannas battre nu, kommit in i rutinerna annu? det ar sa himla roligt att lasa din blogg, langtar nastan tillbaka sjalv=)

Har hander inte sa mycket just nu...Bade jag och Becca ar sjuka sa vi orkar inte gora sa mycket (fast vi har varit ute och skottat skit med traktorn i typ tre timmar iaf idag...yippie!) Ska val ringa upp John och Erika Moore imorn el sa, men det ar fjarde jaktsasongen har nu sa bada ska formodligen ut och jaga...

i ovrigt sitter vi och planerar infor var NZ resa! Kollar lite pa jobb och boende nu. Det verkar ganska lovande.

Nu ska vi kolla pa biggest loser-Beccas favvoprogram=)

Ha det!Kram

2009-11-11 @ 04:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0