Funky Buddha.

Gårkvällen var rolig! Vi kom tyvärr till Mayfair lite för sent (för att jag och Suss var sega som vanligt) så Sam och hennes kompisar hade redan gått in. Då ville inte Suss och Maya gå in längre, för de tyckte det var pinsamt om vi inte skulle komma in utan att gå med Sam, så de ville gå till nån pub i närheten istället men jag ville verkligen gå in så jag tog tag i saken och gick fram och sa att vi stod på listan och så sa jag bara Sams namn. Men tjejen som stod där sa bara: njae, det namnet hittar jag inte, men ni kan få gå in ändå =). Yees!! Kul! Vi kom in ändå, och gratis dessutom. Tydligen kostade det £20 annars. Väl där inne drack vi gratis drinkar (vet inte vem som betalade för dem asså, för de som jobbade där kom bara fram till bordet med en stor vodkaflaska, glas, ishink, juice och andra mixdrycker och så fick man bara ta =)), nice! Förutom det så dansade vi massa. Haha! Vi hade allt kul, men vi kände oss lite malplacerade bland alla rika, kända personer. Dessutom så var alla i princip där för att knyta kontakter och flörta med gamla gubbar som kan hjälpa dem i deras karriär, och det ville inte riktigt vi göra ;). haha! Men det var kul!! =)

Vi!

Maya träffade sin soulmate, en annan tjej som inte heller skäms över att dansa mitt bland borden ;). haha!

Några tydligen kända amerikanska sångare kom och uppträde, alla sjöng med och blev helt galna men vi har ingen aning om vilka det var, haha!! :)

Stället låg precis vid The Ritz - hotellet/klubben som är med i filmen Notting Hill ni vet =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0