Hej.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från London som ni inte redan har sett men antingen var de inte roliga eller så var de fruktansvärt hemska - typ med en svettiga Ida, med en gapande Ida m.m. You get the picture ;). Hihi!
Istället tänkte jag lägga upp några söta bilder på Mayas barn =). Har inte vågat lägga upp några innan, för jag visste inte riktigt vad hennes "föräldrar" tyckte om det, men Maya sa nu att det gick bra :). Ni kanske inte alls tycker att det är så kul att se på men jaja, då gör jag det för min skull, för de är sjukt charmiga ;).


P är en riktigt söt liten tjockis =).

I är ett riktigt charmtroll :).

I och I är riktigt bra polare ;).

Här ska hon skicka en slängkyss till mig men det ser mer ut som om hon säger "Vad mer begär du av mig Ida?"
Hahaha!!

P i parken.

"I vad gör man på bild?" =)

Hon tycker det är jättekul att diska. Önskar att hon kunde komma hit och göra det för oss.

Vissa bilder är mina och vissa är lånade av Susanna. Vill ni kika in hennes blogg så är adressen här:
http://susannajosefina.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sandra

Raringar!

2009-12-01 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0