Hos Maya.

Nu är vi hos Maya =). Hon har bakat pepparkaksdeg så vi står och käkar upp den just nu ;). Plus att vi käkar deras bröd med deras smör och ost på, men det får vi säger Maya, även fast det känns lite som stöld :). hihi! Just nu är hon och hämtar barnen från skolan och vi bara slappar och njuter av att vara lediga, eller ja, jag är ledig och Suss börjar inte förrän kl 4. J*vla slapptider den människan har då! 4:00-9:30 medan jag jobbar 9:30am-7:30pm. Fusk!! Jaja, nu ska jag inte deppa, jag är ju ledig idag =). Ska gå och käka lite mer deg nu tror jag, men inte för mycket för då får jag nog ont i magen. Som den gången när jag var liten och jag och Charlotte käkade så mycket att vi fick gå och lägga oss i min säng för att vi höll på att spy ;). hahaha! De va tider det. Hihi! Hoppas ni får en fin dag! Kram på er!

Hittade bilder på Mayas dator =).

Wiiieee!!

Jag och Suss innan Ministry of Sound =).

Kommentarer
Postat av: Sjögren

Lyxigt! pepparkaksdeg e så gott! Vad är ministry of sound? :)

2009-11-27 @ 00:55:14
Postat av: Ida

mm, de e de verkligen Amanda! det är en stor klubb som ligger i elephant and castle och där ofta större grejer händer - som typ "top 100 dj's" m.m.

2009-11-27 @ 09:16:52
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är kul att ni har Maya. Hennes "familj" verkar generösa. Jag har jobbat, barnen har tänt ljus på bänkarna och så har vi sjungit och läst om advent. Nu ska jag gå och lägga mig och sova middag. Klockan 18.15 åker vi med buss till Kynnefjäll natur med grannarna. Där blir det viltinspirerat julbord och underhållning av Bert och Bosse. Det är utgång alltså! Under helgen blir det väl till att ta fram adventssakerna. New wave har utförsäljning i Dingle så vi får väl försöka att fynda där. Kramar mamma och pappa

2009-11-27 @ 14:25:25
Postat av: sandra

what!!!!! ministry of sound!!! din jävel.. de va rätt grymt va?

2009-12-01 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0