Inte så smart.

Det var inte så smart att gå ut igår, armen gör ondare och vi fick åka hem tidigt p.g.a. detta. Tråkigt för alla! Jag skulle nog bara ha stannat hemma... Men jag vill ju följa med när Lisa är här!
Såååå roligt att träffa henne btw! Idag ska väl jag och hon göra något turistigt =). En promenad i Hyde Park ska vi väl hinna med oxå + att Maya och Hanna nog hänkar på och gör nått oxå :). När Suss slutar jobba blir det väl att käka på restaurang, trevligt! Vad ska ni hitta på? kram
vii!
Vi på studenten!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte bra att armen gör mer ont! När skulle du tillbaka till sjukhuset om det inte gick över (dåligt formulerat)? Jag har gått skyltpromenad med Lisbeth och Gösta. Torgny arrangerade promenaden tillsammans med de andra i DIF. Sedan var vi här och fikade, riktigt mysigt. Lena och Arne gick tillsammans med farmor och farfar. Lena vann en stor fruktkorg. I morgon börjar arbetsveckan igen och regnar gör det. Många kramar mamma och pappa

2009-11-29 @ 20:47:39
Postat av: Ida

nää... Om det inte blev bättre på en vecka skulle jag komma in igen. va mysigt! här regnar det oxå. kramkram

2009-11-29 @ 23:01:14
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0