Jobb, jobb, jobb.

Jaha, tredje dagen i rad med jobb dårå. Och bara två dagar efter det sen är man ledig EN dag. Det är ju inte så farligt i alla fall. Inatt sov jag nog nio timmar, så j*vla underbart! Känner mig ändå inte utvilad, men bättre i alla fall. Under helgen har tunnelbanestationen som jag åker med till jobbet varit stängt p.g.a. renoveringsarbete så jag har varit tvungen att gå upp ännu tidigare för att först ta buss till Marble Arch och sen tunnelbana därifrån. Omständigt, men det funkade. Idag ska den i alla fall vara ok igen. Jobbar 10:15 till 20:00 idag, gaaaaaaaaaaaaah!! Jobbigt!! Kommer inte vara hemma förrän 20:30 och sen orkar man inte göra så mycket mer än äta och sova. Kul att jobbet tar upp hela ens liv när man ändå är i London. Men jaja, nu ska jag sluta klaga. Något roligt är att Lisa kommer hit på lördag. Wiiieee!! Kuuuul! Hoppas bara att jag och Suss kan vara lediga någon dag som hon är här... Vi vet inte nästa veckas schema än. Men det ska bara bli så kul att träffa henne!
Nu måste jag gå, är sen som vanligt. Hoppas ni får en fin dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

sjukskriv er eller nått om ni inte får ledigt haha ;)

2009-11-23 @ 18:40:45
Postat av: mamma

Ja det har väl blivit lite för mycket av det goda när det gäller jobb men å andra sidan är det ju en himla TUR att du har fått jobb och DESSUTOM i den affär du ville! Vi har varit i skogen i hällande regn med barnen även denna måndag och sedan anländer vi som lergubbar tillbaks på skola tur att jag inte var kvar och hörde städerskans kommentar. Jag har varit på sjukhuset och kollat örat och allt var bra, vilket jag själv känner. Sedan var jag och Torgny på COOP och investerade i en ny matberedare, kan du tänka dig. Mormor och farmor har inte fått kortet från dig, konstigt! I morgon ska jag köpa ny dammsugare till mormor. Du hör vad vi handlar!! När ska vi komma? Kramar mamma och pappa

2009-11-23 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0