Kort och snabbt.

Det verkar som om den enda tiden som jag har tid och ork att blogga lite är på morgonen så därför kommer snabb uppdatering nu. Först idag ska jag jobba från 10:15-19:45. Efter det bär det av hemåt för att byta om m.m. och vänta på Suss som slutar lite senare (kan väl dock tilläggas att hon börjar kl 15 idag, Ida är avundsjuk! ;)),  sen kommer Maya hit för förfest (vet inte riktigt om hon drar med sig nån mer eller inte), sen möter vi upp hennes kompis som kommit hit från Frankrike och sen ska vi gå till nån klubb där hon fixat in oss på listan. Vet inte nått om stället, inte ens vart det ligger, men det får väl bli en överraskning då =). Vad ska ni göra i helgen då? Kram

Ska ni partaja?? ;)

Kommentarer
Postat av: Morbror Steve!!!!!!!!!!!!

Hej Ida!

Idag kom säsongens första snö och det är råkallt.Här är den vanliga fredagsrutinen:Tacos,Doobidoo och sen Skavlan.Om fan är lös och jag klarar att vara vaken efter tio så blir det en film också.Har jobbat i frysen hela dagen idag så när jag kom hem var det till att elda i både vedspisen och kaminen.

I övrigt inget nytt på denna sidan av Nordsjön!

Harebra.

Steve.

2009-11-13 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0