Kroppen är som bly.

Jag och Susanna har åkt på någon konstig sjukdom/förkylning grej. Vi är helt slut båda två, vi var och lämnade tillbaka några filmer på biblioteket förut och i samma svep handlade vi lite mat oxå och när vi kom hem från det stupade båda i säng och låg som två döda torskar i sängen i en hel evighet. Tillslut fick jag släpat mig ut i köket och stekte lite korv till oss. haha!

Nu undrar ni säkert hur min intervju på The Body Shop gick. Svar: Det gick bra!! Hon verkade gilla mig!

Men dock är det så att jag redan har fått ett jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
De ringde från Reiss idag och sa att jag har fått det :). Kuuuuul! Jag är så glad!
Hoppas att allt pappersarbete går smoothly bara, för annars blir det knepigt...! 
Om ni inte vet vad det är för affär så kan ni gå in på den här länken för att se deras webbsida: http://www.reiss.co.uk/
Jag är sååå glad!!! :D

Hoppas allt är bra där hemma!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va roligt att du har fått jobb!! Hoppas att allt går perfekt :D

2009-11-04 @ 09:38:44
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va kul att du har fått jobb Ida!!! =D hoppas det där med siffrorna för att kunna ha en anställning löser sig!

2009-11-04 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0