Lägenheten.

Här kommer lite bilder från lägenheten + att jag tänkte köra några frågor till er oxå, och ni MÅSTE svara!! Det är bara kul! Jag skriver frågan under bilden och det kommer bli lättast för er som känner både mig och Suss. Lycka till!


Suss kusin var i London över helgen och när hon hälsade på oss hade hon med sig lite underbara svenska saker. Gott!

En skitdålig bild på vår byggnad. Tog den när jag kom hem från jobbet ikväll. Kommer en bättre nån annan gång.

Okej fråga nr.1: Vems säng är vems? Detta borde ni kunna se på bäddseten som vi köpte när vi kom hit (om ni känner oss förstås ;)).

Våra garderober. Suss garderob har fina klistermärken med disneyfigurer på som de som bodde här innan hade satt på =).

Bord, soffa och Suss.

Rummet från en annan vinkel. Vad gillar ni heltäckningsmattan?

Vi har oxå varsitt klädskåp.

När vi flyttade in köpte vi varsinn plansch. Vem valde vilken?


Det blev visst bara två frågor men jag räknar med att ni svarar på de två =). Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Ida har den bruna och Susanna det rosa

2. Ida valde FRIENDS=)

Ja, det var alldeles lagom med tva fragor!Nu nar du ar ledig tycker jag att du ska ta dig till Little Venice! Fast om ni inte har kvar lov pa traden ar det kanske lite forsent...Da far du vanta till varen istallet=) Mojigen kommer du anda sova bort halva dagarna nu nar du antligen ar ledig!

2009-11-18 @ 04:08:13
Postat av: Sanna

Detta var lite kul:) (men svårt eftersom jag endast känner dig ida, lr känner å känner det var ju ett teg sen vi umgiks nu så kände.)men jag tror att den bruna sängen är din för vad jag minns så har du aldrig gillat rosa på det viset.. sen tror jag att friends planschen är din och susannas är den med de dansande paret.. =)

2009-11-18 @ 16:10:32
Postat av: Mamma

Ida har bruna lakan och har valt friends planschen. Kul att få se lite från lägenheten, den är ju inte så liten ändå! Här har det regnat hela dagen. Vi har ätit fläskkotletter och pommes frites och tagit ett glas rött för att fira att det är onsdag. Jag vet att du är orolig för att mamma ska bli alkoholiserad. I dans EM i tjeckiska Liberec tog Andreas och Malin Myrehag första platsen i bugg. Felix och Elin tog guld i Mixing Blues. Kramar mamma och pappa

2009-11-18 @ 18:45:22
Postat av: Jennie

Va fint ni bor :) Va de möblerat så när ni flyttade in eller har ni fått fixa en del själva? =) är de dyrt o bo där?

Kram!

2009-11-18 @ 22:36:08
URL: http://justjennii.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Susanna har den rosa sängen och Ida den bruna. 2.Ida valde friends och Suss den andra

de här va inte så jätte svårt;)

2009-11-19 @ 11:16:05
Postat av: Louise

Nu har alla redan svarat men jag visste det ändå faktiskt!

Ida: Bruna lakan Och friends planschen!

Suss: Rosa lakan och den andra planschen!



Roligt Ida, mer sådant! :P

2009-11-20 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0