Ledig.

I och med att jag fick heltid direkt så ändrade de veckans schema och då fick jag se att jag var ledig både idag och imorrn. Skönt! Behöver vila upp mig och försöka få ut resten av förkylningen ur kroppen. Dock ska jag sen jobba tis, ons, tors, fre, lör. Jobbigt! Igår på jobbet gick det lite bättre, man kommer väl in i det mer och mer. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste shoppa lite grejer... Sminkborttagning, kalender, lite jobbkläder m.m. Vi kikar väl runt lite på stan antar jag. Hur är det med er där hemma?

Kommentarer
Postat av: mamma

Igår kväll var farmor, farfar, mormor här och åt och såg på dansbandskampen. Farmor hade många roliga inlägg under hela programmet och jublade högt när de yngsta men charmigaste killarna gick vidare. Idag har Torgny varit på jakt. Jag cyklade runt om Hällevadsholm och sen var jag på gymmet. Träffade Gunilla och Daniel Johammar, de var på promenad. Josefin hade varit hemma och hälsat på. Hon trivs bra i Åre där hon läser turism. Hon delar lägenhet med sex andra och rum med en tjej. Daniel tyckte att 2500 i månaden som Jossan betalar var ocker. Jag kunde dock ge honom lite perspektiv genom att tala om vad du betalar. Nästa vecka ska vi ha tema om sagor i skolan. Det ska bli roligt. Annica fyller på torsdag, farfar på fredag och på lördag ska vi ha "Greklandsträff men det har jag väl redan skrivit. Maria var bekymrad för hon hade inte kunnat läsda dina inlägg sedan du bytte adress. Charlotte skrev igår, hon är på bilsemester i Arizona men det har du kanske sett. Många kramar mamma och pappa. Nu ska jag fortsäta att vika tvätt. Jag fattar egentligen inte hur ni klarar av alla vardagsbestyr nu när inte vi hjälper till?!

Nu har jag ringt upp Susannas mamma så vi pratade en stund om hur ni verkar ha det. Kram

2009-11-08 @ 16:58:20
Postat av: Ida

Haha!! Hon e för rolig! Hade de fått mina kort? Va du e duktig på att träna mamma! Va kul att Jossan trivs bra. Ja men gud det var ju inte så mycket... Okej, hälsa alla och säg grattis till Annica och farfar! Varför kan hon inte det..? Va konstigt. Jag vet, hörde att hon haft det ganska händelserikt :P. Haha! Vad menar du med det?? Har du inget förtroende för oss =). Det går fint! Okej, va bra! kram

2009-11-08 @ 20:57:49
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0