Min dag.

Just nu sitter jag här hemma i lägenheten och undrar vad det är som låter utanför? Folk skriker och bilar tutar. Det låter som någon sorts demonstration. Konstigt!
Jaja, idag har jag ju varit ledig. Skönt!!! Gud vad underbart det är att vara ledig. Älska!!
Idag har jag och Suss shoppat, inte så smart i och med att vi båda är ganska så panka =). Hihi! Men det kan inte hjälpas. Vi har hört så mycket om PRIMARK, att det är så billigt och bra m.m. att vi kände att vi var tvungna att åka dit och kika och när man ändå är på Oxford st så kan man ju inte strunta i att kolla i andra affärer oxå ;). Jag köpte lite grejer: läppbalsam, sminkborste set, en stickad myströja och ett par skor. Detta var på PRIMARK. Det gick på ungefär 170 kr. Jag köpte oxå en tröja på H&M som kostade 100kr. Nu har jag käkat hamburgare och stekt potatis och Suss kom precis hem efter att ha sprungit runt på i princip vartenda H&M i London för att försöka hitta en specifik klänning i hennes storlek. Tyvärr lyckades hon inte. Men hon fick köpt lite annat i alla fall.
Min förkylning verkar inte vilja ge med sig riktigt, hostar och snorar fortfarande, men det går väl över snart får vi hoppas. Hur mår ni?


Detta är PRIMARK. Det är ungefär som Ullared. Inte lika stort, men lika billigt och lika hysteriska kunder =). Det finns några stycken i London.

Det är nästan stört.

Söta juldekorationer!

Julen är här!

Den randiga tröjan är från H&M - 8 pund.
Resten är från PRIMARK.
Stickad - 11 pund.
Kokosdoftande läppbalsam - 1 pund.
Sminkborste set - 1 pund.
Skorna - 2 pund(!).

Kommentarer
Postat av: Jennie

tjaa, de där låter typ som ullared o ser nästan likadant ut utanför;) haha:P men shit va billigt de va därinne :D nästan så man får åka dit bara för att ;) haha :D trivs ni bra annars i london? dansar ni och så med eller är de jobb o skoj som gäller?

Puss o Kram!

2009-11-18 @ 22:32:42
URL: http://justjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0