Old Street.

Idag har vi varit i Camden på intervju för att få National Insurance Number, det gick bra tror jag =). Efter det hängde vi med Fredrik en sväng och ikväll ska vi förmodligen gå ut, eller i alla fall jag och Maya (Suss är lite trött). Hoppas bara att jag orkar jobba imorrn ;). Det är fest hos någon som Alex känner i Old Street, med gratis dricka och sen utgång på tapeten =). Låter kul men det får nog inte bli för sent för Maya ska upp kl 7 imorrn och jag ska upp 7:45. Hoppas det går bra ändå ;). Nu får jag nog ta och äta nått och sen börja göra mig iordning. Hoppas ni får en trevlig kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder! Här är vanlig fredag. Vi har ätit middag, sovit middag, kollat på Doobidoo och Skavlan. Ska hälsa till dig från Monica Ahlberg, vi träffades på Sunes 75årskalas. Här har regnat i flera dagar, men jag hörde att i England hade det inte regnat så mycket på många år, men det kanske inte var i London. Kramar mamma och pappa

2009-11-20 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0