Oro.

Sitter just nu och oroar mig över hur det skall gå med mitt jobb... Det är nämligen så att när man jobbar här i england så måste man ha något som kallas för National Insurance Number, och för att få det måste man boka en intervju på ett ställe och sen när de ser att man har rätt att jobba här (visa pass m.m.) så tar det ett tag innan man får sitt nummer. Detta måste man ha för att kunna betala skatt m.m. Jag har min intervju den 20 november och de på REISS vill att jag ska skriva i mitt NI number på papprena NU. Men jag har ju inte fått nått än. Vad ska jag göra? Vet inte vad som händer nu...? Får ringa upp stället där jag bokade intervjun och fråga. Hoppas det här löser sig! Orkar inte med en massa krångel.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att läsa om hur ni har det! Hälsa suss å maya! :D Puss!!

2009-11-04 @ 14:44:33
URL: http://akleveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0