Pringles.

Jaha, då har man gjort sjätte dagen i rad på Reiss. Är sjukt trött men har hopp nu när jag bara har en dag kvar innan jag är ledig i två dagar. Fick en ledig dag till denna veckan för att istället jobba 6 dagar av sju i nästa vecka. Men det är lugnt, ska bli skönt att vara ledig två dagar i sträck i alla fall. Just nu käkar jag chips efter att vi har diskat, tvättat och städat lite på rummet. Duktigt va? Mamma tror tydligen inte att jag klarar av att göra sådana saker, tack för det förtroendet mamma! Haha! Skoja! Nä men jag är faktiskt duktig och ansvarsfull + att en städning verkligen var på sin plats för det var så sketet här att det faktiskt började lukta illa ;). hihi! Nä inte riktigt.
Imorrn kommer Susannas kusin hit för att sova en natt, hon är i London på semester tror jag och ska åka hem på tis morgon tidigt. Hon har tagit med sig marabou till oss!!! Wiee!! Gott! Pratade med Lisa förut (Jonsson), det var så kul att prata med henne igen och bara höra hennes röst, hon kommer ju hit om tretton dagar, det ska bli så kul!!! Hoppas att jag är ledig nått när hon är här bara så att vi hinner träffas någon heldag och så att inte hon behöver vara själv stackarn! Men det ska bli så roligt att hon kommer, längtar! Nu ska jag nog ta och kolla på ett Vänner avsnitt på datorn, det får mig att skratta så mycket. Bästa tv programmet någonsin. "Friends in my heart"!
Förresten - kommentera mera tack!!! Hoppas ni får en fin vecka! Kram

<3

Kommentarer
Postat av: faster lena

Vill bara önska dej lycka till . Jag har jobbat hela helgen och är helt slut.Igår var elin nere på body pump på gymet i munkedal tyckte det var jättekul .Linnea och Arne hälsar .Här är det 2 plus och grå väder.Ha det så bra vi hörs en annan dag.Kram Lena

2009-11-16 @ 08:09:57
Postat av: Tobbe och Lisbeth

Hej

Föstår att du har fullt upp med jobbet. Vilka arbetstider har du? Hur långt tid tar det att åka till jobbet? Jag tror mamma är stolt över dig - med städn + tvätt + disk och att hon tycker du kan belöna dej med chips. I torsdags kväll var jag på chokladprovning i Uddevalla. Vi fick smaka på 12 olika choklader, både ljus och mörk, 30 - 70% kakao.

De mörka på 70% kakao var jättegoda. Vi fick även smaka på varm choklad (70%) med mycket mjölkskum, försvinnande gott.......... Idag har Tobbe åkt till Stockholm och sedan onsdag vidare till Kumla. Har läst på GT´s löpsedel att det är mycket regn och blåst över England och att det skulle komma till oss. Ha det så bra. Kram Lisbeth och Tobbe

2009-11-16 @ 15:17:39
Postat av: mamma

Det låter bra, städat, tvättat och diskat. Har ni bytat glödlampa också? Ska vi försöka komma till jul eller vad tycker ni? Vi har gjutit små adventsljusstakar i betong idag. Det ska bli spännande att kolla på resultatet i morgon när det har härdat. Här är milt, det var nästan sol en stund på dagen men nu har det återgått till det normala, duggregn.Arne, Diana, Anita, Maddan, Maggan och Jasmine på ICA har frågat efter dig bland andra. Tyvärr fick jag ett tråkigt besked igår, Bodil min kusin som var lika gammal som jag dog i cancer i lördags kväll. Det var ju väntat och hon har kämpat länge med sjukdomen men det är ledsamt. Det var kul att se kort från ert rum, skulle vara kul att se lite mer från lägenheten. många kramar mamma och pappa

2009-11-16 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0