Skönt!

Jag pratade precis med en av mina managers på Reiss och det gjorde inget att jag inte har något NI number är, bara jag ska få ett inom kort =). Tack och lov!! Där lyftes en sten från mina axlar :). Skönt!

Idag har jag bara legat och sett på TV, orkade inte så mycket mer, men för en timme sen fick jag tvingat mig bort till banken för att boka en tid där :). Ska öppna ett bankkonto, orkade inte med att krångla med att föra över pengarna direkt till mitt svenska, jag kan lika gärna göra såhär. Detta resulterade i att jag fick promenera bort till Notting Hill Gate för att gå till banken. Detta tog tio minuter men lämnade mig så trött att jag fick vila en stund på banken innan jag tog bussen (pinsamt) hem :). Fick en tid med min bankkontakt imorrn by the way. Efter detta gick jag till Starbucks som ligger i samma byggnad som oss och köpte med mig en "Signature Hot Chocolate" hem + en god choklad cornflakes kaka. Underbart!!
Ikväll ska nog jag och Suss bara vila oss och försöka tillfriskna lite. Hoppas ni får en fin kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att det ordnade sig med det där numret. Jag ska hälsa från Jasmine och Ylva på ICA, de undrade hur du hade det. Kan du ta det lite lugnt i morgon då? Försök att komma till ett apotek och köp Ipren eller de kanske har sånt i livsmedelsaffärer. Maya eller hennes familj vet väl var man kan köpa tabletter. Här är svinkallt 3 grader och en väldig blåst och några snökorn. Annars är allt bra Kramar från mamma och pappa

2009-11-04 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0