Sverige.

Ååh, saknar Sverige lite nu. Sitter här hemma på min lediga dag och kollar lite på TV, och gissa vad för film som går på filmkanalen... En Ingemar Bergman film: Wild Strawberries. Den är på svenska fast med engelsk text =). Myspys!! Jag har faktiskt aldrig sett någon Bergman film så det kanske är dags nu när jag är i London. Hihi!!
Ïdag ska jag hämta ut mina bankkort, jag skulle ha gjort det för åtta dagar sedan, men har ju inte hunnit p.g.a. jobb. Förutom det vet jag inte vad jag ska göra, nått får jag ju göra. Gå ner och hälsa på Suss på jobbet kanske, ringa Louise och mamma och prata en sväng, kanske åka och hitta på nått annat kul. Vi får se. Vad ska ni göra idag? Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0