The Body Shop.

Nu ska jag snart bege mig till High Street Kensington för en intervju på The Body Shop =). Undrar hur det kommer gå, fattar inte hur jag ska kunna "interact with customers" när jag inte kan nått om deras policy eller deras produkter, men vi får väl se hur jag klarar det hela ;). Skulle vara gött om man fick jobb där, massa billiga julklappar ;). Men helst vill jag ju ha på Reiss, orkar inte gå och vänta på att det ska bli fredag så att jag kan gå dit och höra hur det gick för den andra tjejen. Jaja, nu måste jag gå... Hoppas ni får en fin dag! Kram


Kommentarer
Postat av: Lisbeth o Torbjörn

Hej

Förstår att du har det kul i London. Många vackra bilder på din sida och det är roligt läsa din dagbok..

Hoppas du snart blir bättre från din förkylning.

LYCKA TILL idag med intervjuven. Kanske kan vi få många "välluktande julklappar". Här har vi regn och +5 grader. Idag har jag lämnat Leo och Filippa tll skolan och dagis. Ikväll skall vi och gratta Elin på hennes 15 årsdag. Var rädd om dig.

Kram Lisbeth och Torbjörn

2009-11-03 @ 14:35:21
Postat av: Ida

Hej faster och farbror! Ja det har jag verkligen! Tack! Va kul! Hälsa henne!! Kram kram

2009-11-03 @ 14:46:11
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag räknar med en fet rabatt om du får jobbet;)

2009-11-03 @ 19:31:01
URL: http://fridamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0