Tower Bridge.

Jag har åkt på någon konstig förkylning. Jag har halsont, hostar mycket, har huvudvärk och är JÄTTEtrött. Orkar inte med det, jag var ju förkyld precis innan vi åkte hit liksom. Idag sov jag till 12 men skulle lätt ha kunnat sova några timmar till. I alla fall.

Igår vilade vi nästan hela dagen, vi var helt slut efter helgen, men kl 21 så kom Suss med den roliga idén att vi skulle åka till Tower Bridge, för den är väldigt vackert upplyst på kvällen. Så detta gjorde vi, men det visade sig vara lite svårare än vi hade trott. Det är nämligen så att de gör väldigt mycket reparationsarbeten på tunnelbanan under helgen, så hela circle line (den vi skulle åka med) var avstängd under söndagen, detta resulterade i att vi fick byta linje tre ggr på vägen dit och två på vägen hem. Det var det dock värt för det var väldigt fint. När vi kom hem igen vid tolv så gick vi till McDonalds och köpte med oss lite mat hem, trevligt ;).

Idag ska jag gå till The Body Shop här borta på Whiteleys och kika lite på deras sortiment, för jag ska ju på intervju där imorrn (fast på en annan butik då förstås =)). Man ska tydligen först vara ute i butiken och "interact with customers" och om det går bra så får man en intervju, annars är det kört, och hur ska det gå liksom, jag kan ju ingenting om deras sortiment förutom att de har väldigt väldoftande body butter ;). hihi! Suss ska oxå kopiera upp lite mer cv:n och så ska vi väl springa runt lite mer och lämna ut dem. Senare ska vi kanske åka till Iceland och shoppa mat =). Hoppas ni får en fin dag! Kram


Fint!

London by night.

London by night.

Towern of London.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy va jobbigt, hoppas du blir bättre snart! och lycka till imorrn på intervjun, hoppas ni får jobb snart :) Saknar er jätte mycket!

2009-11-02 @ 16:05:17
Postat av: mamma

Så vackert det var med London by night och Tower bridge. Hoppas att det inte blir någon större förkylning.Det har regnat hela dagen och varit 5 grader varmt. Det gick ändå bra med barnen i skogen. De krigade och hade jättekul och märkte inte att de blev blöta, utom en som grät hela tiden och ville gå till klassrummet. Vi sjöng lite spöksånger och jag hade med den där gamla gröna monstermasken som vi brukade rigga upp på toalettstolen i källaren tillsammans med Torgnys overall. Flera av barnen hade gått runt och frågat om bus eller godis. Torgny håller på och planerar reparationer på Dingleskolan. Många kramar mamma och pappa

2009-11-02 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0