Utgång.

Nu har jag varit på banken och hämtat ut mina bankkort, tagit en promenad i Hyde Park, pratat med Louise i telefonen och varit och handlat på Tesco. Härligt slapp dag har det varit. Ikväll blir det utgång. Jag, Suss och Maya ska hänga med Sam på mitt jobb, och hennes vänner, till en klubb i Mayfair som heter "The Funky Buddha" och som är känt för att ha rika fotbolsspelare hängandes där. Vi är very excited! =) Tack vare Sam står vi på gästlistan, annars hade det varit omöjligt att komma in. Kuul!! Nu käkar jag pasta med kyckling, tomat och basilika. Och så självklart ketchup, det som vi kryddar i princip all vår mat med ;). Dessytom ser jag på mitt älskade Vänner. Snart är det dags att göra sig iordning lite, måla naglarna m.m. Hoppas ni får en fin kväll!! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Så skönt med lite ledighet, shopping och utgång. Behöver du pengar eller? Hör av dig i så fall! Här har det regnat i två dagar. Vi har jobbat och jag har varit på body pump. Pappa har lagat kyckling med currysås och dammsugit. I morgon är det utgång för mig mellan 13.00-15.00 75årskalas till vår gamle vaktis Sune. Torgny ska vara ledig i morgon för han jobbar ju övertid de andra dagarna. Hoppas att du får se några snygga fotbollsspelare i kväll! Kramar mamma och pappa

2009-11-19 @ 19:23:43
Postat av: Louise

Nämen står jag med i meddelandet, nice! :P

Jag säger som din mami, behöver du pengar eller nått så är det bara att höra av sig.. du vet jag har ju en ganska fet plånbok.(haha)

Hoppas ni fick en trevlig kväll, med måååånga snyggingar!Inte alls avensjuk att ni får träffa massor av heta killar och inte jag.. that's life! :) Pussilipuss

2009-11-20 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0