Utgång.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Jobbar övertid konstant och får inte betalt. Jag hatar det brittiska systemet! Förresten, förut på jobbet kom det tydligen in en känd fotbollspelare och handlade av mig. Hans fru/tjej gick bara runt och valde en massa kläder som hon skulle ha på sig efter hon fött sitt barn (hon var gravid som ni kanske förstår ;)), utan att prova dem gick hon sen och köpte en massa saker. Jag hade ingen aning om att han var känd, han var bara så snygg så det var därför jag tittade lite mer än vanligt :), men när de hade gått ut så kom Sam fram till mig och bara: OMG, såg du vem det var?? Och jag bara: Öhh, vem? Hon bara: Han är känd!! Han spelade för Fulham förut och nu för nått annat ännu bättre lag tydligen =). Jaja, det var lite kul!
Nu ska jag byta om och sätta på mig partysminket och snart kommer Maya och Suss med lite vin (hoppas de köper nått gott snacks oxå) och sen bär det av till en klubb som heter "The Fabric". Hoppas det blir kul! Men inte för kul dock för jag måste gå upp 7:45 imorrn för att åka och jobba. Hoppas ni får en fin fredagkväll! Kram

Ikväll ska det dansas sjuuuukt mycket!!! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi partajade också igår. Var på 77 årskalas hos farfar. Trevligt och gott. Filippa och Leo är så gulliga. De hade fått influensa-vaccin så de visade märken efter sticket. Torgny lekte med dem i vanlig ordning så det blev väl lite för högljutt, men kul. Sen somnade Torgny i soffan och jag fick väcka honom när vi skulle hem. Världens röj! Kram mamma och pappa

2009-11-14 @ 09:25:18
Postat av: Morbror Steve!!!!!!

Hallå var är du?

Satte mig vid datorn och skulle se hur du har det idag Lördag men du kanske inte har hunnit hem från jobbet ännu.Var lite nyfiken på hur du hade det igår.

Idag är det mulet och regnar(kul),men idag spelar det inte så stor roll för vi har gått inne och förberett Annicas födelsedagskalas.Ikväll kommer Mor,svärföräldrar,Janne och Gunilla hit och firar Annica.Kajsa skall till Ester på filmkväll och övernattning.För att läska din Mor när hon läser detta måste jag berätta att ikväll skall vi bjuda på den läckraste dessert som detta hus kan erbjuda.

(Håller man sig inte framme när mat och stryk vankas)

I övrigt inget nytt på denna sidan av Nordsjön!

Harebra.

Steve

2009-11-14 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0