A walk in da park.

Nu sitter vi hemma hos Maya och myser. Har precis käkat lunch här, mums!! Vi har varit på promenad i parken med barnen, kuul!! Jag lekte en massa. Just det, jag var ju på intervju på Zara imorse. Det var jag och 4 andra pers. Vi fick göra lite olika övningar + ett j*vla mattetest. Ursäkta mitt fula språk! Men matte är inte mitt bästa ämne, doch var det huvudräkning och det är jag helt okej på ändå... Men konstigt liksom, mattetest på en arbetsintervju. De ska höra av sig idag om man får jobbet men jag tror att de två tjänsterna kommer gå till de två andra tjejerna som var där för de fjäskade verkligen som fasiken. Idioter! hihi!! Jaja, ikväll blir de väl till att sätta sig på nån pub eller nått, imorrn ska jag provjobba på Reiss och på söndag ska vi nog träffa Maya och några av hennes killkompisar. Kul!! Det är alltid kul att träffa nya människor! Hoppas allt är bra hemma! Kram

Vi
Vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0