Ändrade planer.

Det blir party ikväll med ;). Maya, jag och Suss ska med på en halloweenfest nära old street. Alex hyr ut lägenheter och han har hyrt ut en massa studentlägenheter på ett ställe, och de ska ha en fest på deras "top floor". Därför är vi bjudna via Alex. De blir nog kul! Vi ska dock inte klä ut oss idag, vi orkar inte och har inget och klä ut oss till + att stackars Maya är sjuk, så hon har ännu en ursäkt för att inte göra det =).

Nu sitter jag och avnjuter min middag :). Quornbiff, omelett och macka. Smarrigt! En riktig bamsemåltid ;).
Orkade inte åka till Reiss idag, gör det imorrn istället, så jag åkte hem till Maya och var med henne och barnen istället, de va kul. Suss ligger och sover här nu så jag vet inte hur det gick för henne på provjobbningen, men det gick nog bra tror jag. Får nog ta och äta nu, för jag ska hinna duscha, prata med Suss, göra iordning mig m.m. innan Michael kommer och hämtar upp oss tre här hos oss senare. Måste ju hinna slappa lite oxå =).
Hoppas ni får en bra helg! Kram 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väldigt vilket hålligång! Så kul! Idag har jag städat hela dagen men det har känts bra för det var verkligen behövligt. Vi har hängt upp två tavlor i hallen ( Inger Hedéns) och en sådan där ljuslykta i brun keramik som ser ut som en barkbit. Den gamla gick ju sönder men till min stora belåtenhet lyckades Annica i Sätila hitta en likadan. Varför förnya sig när det gamla är så himla bra! Det blev riktigt fint i hallen. Jag hade funderat på att köpa nya gympa-kläder men i stället kom jag på den ljusa och billiga idén att öppna din garderob och leta. Går det bra att jag lånar lite kläder av dig? I kväll blir det varma mackor med räkor och Doobidoo och Skavlan, en riktig höjdarkväll som du hör! Ha det nu så jätteroligt och hälsa Susanna och Maya. Kram mamma och pappa

2009-10-30 @ 18:31:24
Postat av: Ida

Jajamensan, man måste ju passa på när man är här ;). va kul att de blir fint!! haha, ja vad är det för mening med det?? hihi! Länsa min garderob så mycket du vill, kläderna måste ju bli använda, de blir nog bara glada ;). hihi! Mysigt!!! De ska jag göra!! kram

2009-10-30 @ 20:16:26
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0