Behöver lite hjälp.

Vi har blivit inbjudna till några olika Halloweenfester nu i helgen, bl.a. av Mayas kompisar, vi vet inte vilken/vilka vi ska gå på men det blir ju någon och då måste man ju klä ut sig. Jag vet bara inte vad jag ska klä ut mig till... :S. Jag har liksom inte riktigt råd att köpa en massa makeradgrejer nu, pengarna behövs till mat, hyra, transportmedel, telefonkort m.m. Har ni något bra förslag på vad man kan klä ut sig till som inte kostar så jättemycket? Nått man kan fixa själv hemma eller bara nått som går att fixa på ett billigt sätt? :) Vore jättesnällt om ni skrev en kommentar med något förslag ni har. Tack!

Kommentarer
Postat av: Morbror Steve!!!!

Hej Ida!

Klä dig i helrött och fyll munnen med majonäs???!!!!

Och vips har du blivit en stor finne.

(Måste vara underbart att få såna fina tips eller?)

Ha det så kul på festerna!

steve.

2009-10-27 @ 18:11:07
Postat av: Malin

Bara så du vet köpte jag och louise horn för 40 kr, här hemma i Sverige! Vi ska iaf va helt svarta med horn och röda naglar mm. Synd att ni inte kommer vara med, men ni kommer säkert ha det jätte kul i London på Halloween :) Ta det lungt! puss

2009-10-27 @ 20:18:30
Postat av: mamma

Du kan väl klä ut dig till sjörövare som när du var liten. Lite tandpasta på tänderna och en knuten scarf om huvudet. Jag har varit på en väldigt bra studiedag om mina favoritämnen ADHD och Aspergers m.m.Torgny har varit på besök på en lantbruksskola i Svenljunga.Lakrits och jag har gått runt Bärby sen har jag varit hos mormor och dammsugit och hängt upp gardiner.En dag jobb till och sedan fyra dagar ledigt. Gott! Kram mamma och pappa

2009-10-27 @ 20:22:52
Postat av: Charlie

Hmm, varfor inte bara kla sig i svart, klippa ut ett par oron i svartpapper, knyt fast dem i ett snore och fast under hakan. knyt fast en svart sjal pa baken...plocka fram eyeliner och mala gullig nos och morrhar- voila! Du ar nu en katt, utstyrselns kostnad, ja, skulle nog gissa pa under 50=) Hittar du en piska kan du ju alltid andra och kla ut dig till catwoman (fast skippa svansen da!) Hoppas ni far en kul kvall=)

2009-10-27 @ 20:41:00
Postat av: Ida

Tack för tipsen allihop!! Steves var äckligast men roligast =)! haha!!! Charlottes var nog bäst,, har ju varit sjörövare ett antal ggr som mamma sa ;). Tack!! kram

2009-10-27 @ 21:00:58
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Bettan

Men hallååå köp bara ett gammal daskigt lakan och klipp två hål där ni kan se med ögonen och vippppsiiipippssiii så är ni ju spöket laban!?!?!? hahah

2009-10-30 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0