David Guetta!!!!

Gårkvällen var underbar!!! Åååh, så kul jag hade! Kvällen började med att jag, Suss, Maya och Sebbe skulle gå ut, vi visste inte vart men vi tänkte väl Soho eller nått. Men sen kommer Maya och säger att hon har läst någonstans att David Guetta och en massa andra kända dj:s ska spela i Elephant and Castle på klubben "Ministry of Sound". Det var "top 100 dj:s 2009". Tydligen skulle 2000 pers komma in och vi hade hört att folk hade campat utanför för att verkligen komma in så vi trodde inte vi skulle komma in men vi tänkte att vi skulle försöka. Vi kom in!!!!!!!!!! De va bara jag och Maya som kom in först för de andra två gick och satte sig på en pub i närheten för att de inte trodde att vi skulle komma in, men de kom oxå in till slut. De presenterade vilka dj:s som kom på vilken plats på stora tv skärmar och så spelade massa av de största dj:sen i världen. Gryyyyyyymt! Jag och Maya dansade som galningar! När David Guetta kom trodde jag att jag skulle smälla av. De va så kuuuuuuuuuul!!! Han spelade massa av sina gryma låtar, typ: I gotta felling, Sexy Bitch, When love takes over, osv. Jag fattar inte att jag stod 1.5 meter ifrån honom...!
Jag är fortfarande eld och lågor. Hihi!!!


Exited i kön!!

Maya och jag, svettiga och glada när vi är ute och tar luft =)-

DAVID GUETTA!!

David Guetta!!!!!!

David Guetta!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

WHAT!!!! ...ingen kommentar

2009-12-01 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0