Draft: Okt. 22, 2009

Ååh vad skönt det känns att ha en blogg som faktiskt fungerar! Nu ska jag uppdatera er lite om hur det går för oss:
Dagarna rullar på snabbt, vi springer runt och lämnar ut cv:n och det går ganska bra måste jag säga... I förrgår var Suss på en intervju på All Saints i Covent Garden, det gick ganska bra tror jag... Igår var jag på en intervju på Reiss (en fin klädbutik) och det gick faktiskt jättebra!! Jag lyckades pricka in exakt rätt saker att säga (vilket är väldigt konstigt eftersom vi inte har butiken i Sverige och att jag aldrig har varit inne i den här) men det verkade som om hon gillade det jag sa för jag ska dit och provjobba på lördag, wiiiiii!! Hoppas inte på för mycket nu bara, för det gör inte jag, det kan ju gå hursomhelst... För en liten stund sen ringde det en kvinna från Zara i Knightsbridge (precis bredvid Harrods) och frågade om jag ville komma på intervju där imorrn kl 9, självklart sa jag ju JA så dit ska jag med :). På måndag ska vi båda på intervjuer på Cafe Nero (en cafékedja som är väldigt stor här) och Suss ska på intervju på Office (en skobutik). Får hoppas att vi faktiskt får något av jobben.

Igår var jag, Maya och Suss ute. Vi gick till en klubb i Soho som heter Metra och som spelar House och Rnb musik. Folket där var inte så himla kul men vi har roligt ändå och dansade loss som galningar. Idag har vi varit med Sebbe och Mattias halva dagen och bara slappat (helt j*vla döda är vi). Ikväll ska vi på bio med Fredrik. Kul!! Hoppas allt är bra hemma! Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad såg ni på för bio?

Btw. hoppas du får jobbet på den där kläddbutiken=)

Puss

2009-10-25 @ 17:57:21
URL: http://goasanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi såg på "The Imaginarium of doctor Parnassus". Riktigt bra när man väl fattade vad den handlade om ;). Tack så mycket =)! puss

2009-10-26 @ 19:37:29
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0