En ny dag.

Gäsp*. Nu sitter jag här i lägenheten och slappar. Jag är trött. Susanna gick upp kl 06:30 för hon skulle börja provjobba på ett Café i Marylebone idag. Hoppas det går bra. Jag gick upp alldeles nyss och sitter och ser på TV och grejar på datorn =). Idag tror jag att jag ska åka till Covent Garden och kika in på Reiss och se hur det går för Chrissie, om hon har fått det andra jobbet eller inte, och höra om jag fortfarande har förtur till hennes plats eller inte. Man vet ju aldrig här, de ändrar sig hela tiden. 

Idag måste jag bestämma mig för vad jag ska klä ut mig till på Halloweenfesten (vi har bestämt oss för att bara gå på en av dem, Alex kompis fest). Jag tror det får bli katt (som Charlotte föreslog), jag har inte råd med något annat just nu, måste spara. I så fall måste jag åka till Oxford Street och köpa lite smågrejer till min outfit, men jag vet inte om jag står ut. Det känns som om man går runt i en stor fårskock och det är nästan omöjligt att tränga sig ur och ta sig in i någon affär som man vill gå in i. haha!! Får se.

Vad ska ni göra i helgen då??

Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0