Gaaah!

Grannarna är så jobbiga! De väcker oss varje morgon. Speciellt de som bor tvärs över gatan för de håller på och renoverar. Idag vaknar jag 8:30 av att de kastar tegelstenar, sågar, hammrar, skriker, sjunger (högt och fruktansvärt falskt) och använder sina j*vla borrmaskiner som för ett öronbedövande väsen. Fattar de inte att vissa av deras grannar faktiskt behöver sin skönhetssömn ;). hihi! Nää, men det är faktiskt riktigt jobbigt. Så nu fick jag ur mig det, vill ni ha en liten uppdatering??
Ja det får ni vare sig ni vill det eller inte ;).

Igår var vi sjuuukt trötta hela dagen. Vet ej varför men alla krafter var bara borta, Louise tror att det är först nu som vi tillåter oss själva att vara trötta och därför kommer två veckors trötthet över oss nu och det låter ju ganska vettigt. Kanske. Igår var vi på Science Museum och det var inte alls så kul som vi trodde att det skulle vara, tyvärr. Vi hade kanske för höga förväntningar. Det värsta var alla ungar som sprang runt och skrek och pillade på allt, vi orkade inte, så vi var typ där i en timme och sen åkte vi hem och åt. Helt utpumpade =).
Efter det hade vi tänkt åka till ett supermarket i Kilburn som heter Iceland och som har en massa billig fryst mat, men vi orkade inte, så vi sov och vilade istället =). På kvällen gick vi och hyrde två filmer på biblioteket och köpte godis på Tesco, gött!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se. Hoppas allt är bra hemma!! Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

hejsan. har du Louises nya nummer? får inte tag på henne..

2009-10-28 @ 12:53:44
Postat av: Ida

jaa, här är det: 0760159096.

Btw, suss undrar varför du inte svarar på hennes mail på fb ;).

2009-10-28 @ 13:43:01
Postat av: Anonym

Hej Ida du skrev att du blev väckt o behövde din skönhets sömn. men du är redan så vacker så de gör inget om du blir väckt tidigt.Kajsa o Kasper har oxå passerat femtioskylten för några dagar dom är hos Kenny o gör Göteborg osäkert.hade så bra kram Annica

2009-10-28 @ 17:21:08
Postat av: Ida

Naaw, tack Annica!! Ååh, va trevligt!! De e bra, det ska väl inte bara vara jag som vågar mig bortom Dingles ljuva slätter ;). Detsamma!! Kram

2009-10-28 @ 18:06:33
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack.. min data e konstig så de går jätte trögt att skriva. men har du fått mitt mail som ja skickade i veckan? puss

2009-10-29 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0