Halloween.

Här i London är det ganska seriöst med halloween och folk fixar sina kostymer i god tid men inte Ida och Susanna inte ;). hihi!!

Vi var i Covent Garden idag för att jag skulle fråga hur det blir med min jobbplats där. Men när jag kom dit så var inte Tony (managern) där så vi skulle gå en sväng på tio minuter och komma tillbaka sen, men det blev betydligt mer för vi lyckades självklart villa bort oss rejält, haha!! Kom kanske dit 30 minuter senare =). I alla fall så sa han att jag är prioriterad för att få tjejen som ska gå´s plats, I´m number one, hihi!! Så på fredag när hon har gjort sin trial på det andra stället ska jag åka dit igen och få besked. Han sa att det var ungefär 85% chans att jag får jobbet, allt beror på tjejen som ska gå. Snälla säg att det går bra för henne på det andra stället, jag vill verkligen jobba där!!!!
I alla fall så skulle vi sen ta oss till Oxford Street för att köpa halloweengrejer till våra outfits efter det men det var så jävla krångligt att ta sig dit (tunnelbanan var stängd där) så när vi väl kom dit så var jag på så dåligt humör att jag inte ville köpa något ;). hihi!! Susanna köpte dock saker till en kattoutfit, blir nog kul! Själv fick jag slänga ihop nått med mina kläder här hemma, det närmsta en utklädnad jag kommer är Cowgirl, så det får jag väl vara ;). Inte direkt sexigt ;). Haha!! Skit samma!!! Bilder kommer förhoppningsvis =).
Hoppas ni får en awsome halloween!!!!!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0